Prisijungti

 „Stipriausi Lietuvoje 2014"  - tai sertifikatas, kuris patvirtina, kad įmonė yra patikima, laiku vykdo ir yra didelė tikimybė, kad vykdys savo finansinius įsipareigojimus. Tokių įmonių vertinimą atlieka ir sertifikatą suteikia kreditų biuras "Creditinfo".

Šie sertifikatai skirti pademonstruoti įmonės finansinį stabilumą bei patikimumą. Sertifikuota įmonė gali tiek esamiems, tiek ir potencialiems verslo partneriams ar klientams įrodyti, kad yra finansiškai patikimi, tai yra, gali laiku įvykdyti savo prisiimtus finansinius įsipareigojimus.

Kaip įvertinti stipriausieji? Svarbiausias vertinimo kriterijus suteikiant „Stipriausi Lietuvoje 2014“ sertifikatą – aukštas mokumo reitingas, kuris parodo mažą prognozuojamą statistinę tikimybę nevykdyti įsipareigojimų 90 ir daugiau dienų per ateinančius 12 mėnesių. Įmonių mokumas vertinamas ir reitingas nustatomas pagal kredito istoriją (finansinius įsipareigojimus ir mokėjimų istoriją), finansinius rezultatus ir jų pokyčius (pajamų, pelno, likvidumo, nuosavo kapitalo ir kt.), verslo sąsajų, taip pat turto areštų, kitą informaciją.

Stipriausi Lietuvoje 2014Plačiau skaitykite čia >>

 

Saugus pirkimas

1. Jūsų duomenys www.epksistemos.lt internetinėje parduotuvėje yra visiškai saugūs, nes yra perduodami naudojant SSL šifravimo technologiją.

Jūsų duomenų perdavimui naudojama SSL technologija, kuri saugiai, bei tretiesiems asmenims neįskaitomu formatu, perduodama mums. Taip siekiame apsaugoti Jūsų duomenis nuo praradimo, neteisėto jų panaudojimo ar kitų grėsmių. Perduodami duomenys yra užšifruojami Comodo PositiveSSL sertifikatu, RSA 2048 bitų ilgio raktu.

Mes garantuojame, jog Jūsų duomenys nebus perduoti tretiesiems asmenims, išskyrus partnerius, kurių pagalba būtina norint įvykdyti Jūsų užsakymą. Tokie atvejai gali būti:

a) Siuntų pristatymo tarnyba, kuriai bus reikalingi Jūsų duomenys pristatant prekes. 

2. Mūsų įmonė yra registruota valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje.

Klientų duomenys saugomi ir apdorojami laikantis galiojančių Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (Valstybės žinios. 2003, Nr. 15-597) direktyvų. Mūsų įmonė yra registruota valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje. Mūsų duomenų valdytojo kodas yra P6280, įregistravimo data 2014-11-24.

 

Pirkimas išsimokėtinai

Ypač geros sąlygos perkant išsimokėtinai internetu su „General Finansing“!

Ypatingos pirkimo išsimokėtinai sąlygos galioja perkant prekes išsimokėtinai internetu visose „Paysera“ partnerių elektroninėse parduotuvėse, kurių vertė nuo 50 iki 15 000 Eur.

Pirkimo išsimokėtinai sąlygos:

  • metinė palūkanų norma – 14 %;
  • sandorio sudarymo mokestis – 3 %;
  • mėnesinis tvarkymo mokestis – 0,20 Eur;
  • sandoris sudaromas ne ilgesniam nei 60 mėn. laikotarpiui.

Pavyzdžiui, jei įgyjamos prekės kaina 300 Eur ir sutartis sudaroma 12 mėnesių laikotarpiui su draudimu, metinė palūkanų norma – 14 %, sandorio sudarymo mokestis – 3 % ir draudimo kaštai – 2,3 %, tvarkymo mokestis – 0,20 Eur, bendros vartojimo kredito kainos metinė norma – 28,48 %, mėnesio įmoka – 28,58 Eur, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma – 342,96 Eur. Skolinantis kitokią nei 300 Eur sumą arba pasirinkus kitokį nei 12 mėn. sutarties terminą – nurodyti dydžiai gali skirtis.

Sutarties laikotarpį galite pasirinkti patys arba Jums bus pasiūlytas atsižvelgiant į mokumo ir rizikos įvertinimo rezultatus.

Pateikti skaičiavimai yra preliminarūs ir nelaikomi UAB „General Financing“ įsipareigojimu. 

Kaip pirkti išsimokėtinai internetu su „General Financing“ per paysera.lt sistemą?

1. Išsirinkite prekę ir įdėkite ją į krepšelį.

2. Mokėjimo būdą pasirinkite "Paysera (mokėjimai.lt) "

3. Elektroninių atsiskaitymų sistemoje paysera.lt pasirinkite „General Financing“ apmokėjimo būdą ir Jūsų prekių krepšelis bus automatiškai perkeltas į pirkimo išsimokėtinai internetu sistemą.

4. „General Financing“ sistemoje patvirtinkite savo tapatybę ir sutikimą tvarkyti Jūsų asmens duomenis.

5. „General Financing“ sistemoje įveskite duomenis reikalingus mokumo įvertinimui ir netrukus gausite atsakymą.

6. Jeigu Jūsų mokumas bus įvertintas teigiamai, pasirinkite tinkamiausias finansavimo sąlygas, patvirtinkite savo tapatybę antrą kartą sutarties pasirašymui.

7. Sėkmingai užbaigus pirkimo išsimokėtinai procesą internetu, būsite automatiškai grąžinti į mūsų elektroninę parduotuvę, kuri iš karto pradės vykdyti Jūsų užsakymą. 

Pirkimo išsimokėtinai internetu privalumai:
  • Greita, patogi ir nesudėtinga procedūra, trunkanti apie 15 min.;
  • Viską atliksite vienu prisėdimu prie kompiuterio;
  • Jūsų mokumo įvertinimas ir atsakymas dėl sutarties sudarymo bus pateikti iš karto;
  • Galėsite pasirinkti Jums labiausiai tinkantį sutarties terminą ar įmokos dydį;
  • Prekės finansavimo sutartį sudarysite elektroniniu būdu – nereikės niekur eiti, nieko laukti.
Finansavimo sąlygos perkant išsimokėtinai internetu su „General Financing":
  • finansuosime pirkinio kainą iki 15 000 eur.;
  • galėsite pasirinkti mokėjimo terminą iki 5 metų;
  • pirmąją įmoką galėsite atidėti iki 1 mėnesio;
  • pirkdami prekę išsimokėtinai iš karto tapsite prekės savininku;
  • galėsite naudotis vienu plačiausių įmokų surinkimo tinklu.
Pirkimo išsimokėtinai internetu paslauga gali pasinaudoti asmenys:
  • gaunantys atlyginimą pagal darbo sutartį;
  • gaunantys „Sodros" mokamas nuolatines išmokas (pensijas, pašalpas ir pan.);
Norint pasinaudoti pirkimo išsimokėtinai paslauga internetu, reikia turėti vieną iš asmens tapatybę įrodančių dokumentų:
  • Lietuvos Respublikos piliečio pasą;
  • asmens tapatybės kortelę.
Atsiskaitymas už pirkimo išsimokėtinai paslaugas :
  • Galėsite pasirinkti Jums patogiausią mėnesio dieną, kada mokėti įmoką.
  • Už gautą prekę ar paslaugą kas mėnesį mokėsite vienodo dydžio įmokas.
Taupykite savo laiką, pirkite išsimokėtinai internetu!

Prekių pristatymas

Mūsų elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes (esant pakankamam prekių kiekiui sandėliuose) pristatysime Jūsų nurodytu adresu ne ilgiau kaip per 1 - 4 darbo dienas po apmokėjimo gavimo. Dažniausiai prekės pristatomos per 1 darbo dieną. 

Prekės pristatomos visoje Lietuvoje per siuntų tarnybas DPD arba LPexpress.

Prekių pristatymo kainos

Jei užsakymo suma mažesnė nei 300 €  – pristatymo mokestis 3.00 €.
Jei užsakymo suma siekia 300 €  ir daugiau – prekes pristatome nemokamai.
Prekių atsiėmimas Vilniuje nemokamas.

Dėmesio!!! Pristatymo mokestis netaikomas perkantiems programinės įrangos elektronines licencijas. Atlikdami užsakymą, kaip pristatymo būdą, pasirinkite "El. paštu ... Programinės įrangos licencija atsiųsime į Jūsų nurodytą el.paštą."

Atsiskaitymo būdai

Už prekes galima atsiskaityti išankstiniu pavedimu į nurodytą sąskaitą, per sistemą "Paysera", grynaisiais arba banko kortele atsiimant prekes.

1. Banko pavedimu

Pasirinkus šį apmokėjimo būdą perveskite pinigus į mūsų sąskaitą.

Mūsų rekvizitai:

Gavėjo pavadinimas: MB "Epk sistemos"

Banko sąskaita: LT96 3500 0100 0107 2774

Banko pavadinimas: "Paysera LT", UAB

Banko kodas: 35000

Mokėjimo paskirtis: Jūsų užsakymo nr. 

 

2. Atsiskaitymas per sistemą Paysera 

 

Vykdydami užsakymą, Jūs galite pasirinkti atsiskaitymą per Paysera sistemą. Ši sistema Jums leis atsiskaityti:

- Lietuvos bankų elektroninės bankininkystės pagalba (išskyrus Nordea bankas):

  • „Swedbank“ elektroninė bankininkystė;
  • „SEB“ elektroninė bankininkystė;
  • „Luminor“ elektroninė bankininkystė;
  • „Šiaulių bankas“ elektroninė bankininkystė;
  • „Medicinos bankas" elektroninė bankininkystė;
  • „Citadelė“ elektroninė bankininkystė;
  • „Danske Bank“ elektroninė bankininkystė;

- Grynaisiais pinigais: 

  • parduotuvių MAXIMA kasose;
  • "Lietuvos paštas" ir "PayPost" skyriuose;
  • "Perlo paslaugos" terminaluose;
  • „Lietuvos Spaudos“ ir „Narvesen" kioskuose;
  • Banko skyriuje - grynaisiais;

- Pirkimas išsimokėtinai per "General Financing". Plačiau skaitykite čia

- Pirkimas išsimokėtinai per "Mokilizingas"

- "MoQ" Mobiliųjų mokėjimų platforma.

Užsakymo pabaigoje Jūs būsite nukreipti į Paysera (Mokėjimai.lt) sistemą, kur galėsite pasirinkti Jums priimtiną atsiskaitymo būdą.

Norint atsiskaityti grynais pinigais, privalėsite atsispausdinti specialų kvitą su brūkšniniu kodu, kurį reikės pateikti kasoje. Todėl norėdami atsiskaityti šiais būdais, turite turėti spausdintuvą.

3. Atsiskaitymas grynaisiais arba banko kortele 

Atsiskaityti grynaisiais arba banko kortele galėsite, tik jeigu pasirinksite pristatymo būdą "Atsiimti pas mus ..." ir jeigu užsakymo suma ne didesnė nei 200 eur.

Prekių pirkimo – pardavimo internetinėje parduotuvėje epksistemos.lt taisyklės

1. Bendrosios nuostatos
2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
3
. Asmens duomenų apsauga
4. Pirkėjo teisės
5. Pirkėjo įsipareigojimai
6. Pardavėjo teisės
7. Pardavėjo įsipareigojimai
8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
9. Prekių pristatymas
10. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
11. Prekių grąžinimas ir keitimas
12. Apsikeitimas informacija
13. Baigiamosios nuostatos

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus Pirkėjui (perkant prekes pažymėjus varnele jog sutinkate su „epksistemos.lt“ taisyklėmis), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu „epksistemos.lt“ elektroninėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.

1.3. Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje turi teisę:

1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

1.3.2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;

1.3.3. juridiniai asmenys;

1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

1.4. Pirkėjas, sutikdamas su Taisyklėmis, patvirtina, kad, remiantis Taisyklių 1.3. punktu, jis turi teisę pirkti prekes “epksistemos.lt” internetinėje parduotuvėje.

 

2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas

2.1. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą (-as) prekę(-es) ir suformavęs perkamų prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą „Patvirtinti užsakymą“.

 

3. Asmens duomenų apsauga

3.1. Užsisakyti prekes internetinėje parduotuvėje “epksistemos.lt” Pirkėjas gali dviem būdais:

3.1.1. užsiregistruodamas šioje internetinėje svetainėje, įvedant savo registracijos vardą ir slaptažodį;

3.1.2. nesiregistruodamas šioje internetinėje svetainėje.

3.2.Pirkėjas užsakydamas prekes tiek 3.1.1. tiek 3.1.2. Taisyklių punktuose numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą.

3.3. Pirkėjas patvirtindamas šias Taisykles sutinka, jog 3.2. punkte nurodyti jo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo elektroninėje parduotuvėje “epksistemos.lt”, tiesioginės rinkodaros tikslais.

3.4. Pirkėjas, sutikdamas, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje tikslu, taip pat sutinka, kad jo nurodytais elektroninio pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti.

3.5. Pirkėjas, nepageidaujantis, kad el.pašto adresas būtų tvarkomas tiesioginės rinkodaros tikslu, turi informuoti apie tai Pardavėją, iš Taisyklių 3.2. punkte numatyta tvarka nurodyto elektroninio pašto adreso išsiųsdamas pranešimą “epksistemos.lt” administratoriui;

3.6. Pardavėjas patvirtina, jog Pirkėjo nurodyti asmens duomenys bus tvarkomi tik prekių ir paslaugų pardavimo elektroninėje parduotuvėje “epksistemos.lt”, tiesioginės rinkodaros (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas Taisyklių 3.5 punkte nurodyta tvarka praneša, kad nepageidauja, jog jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslu) tikslais. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.

 

4. Pirkėjo teisės

4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes “epksistemos.lt” internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose Pardavėjo internetinės parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su Internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos. Šia teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama. Ši Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

 

5. Pirkėjo įsipareigojimai

5.1. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.

5.2. Užsiregistravęs Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

5.3. Jeigu pasikeičia užsiregistravusio Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo juos atnaujinti prieš sekantį pirkimą.

5.4. Pirkėjas, naudodamasis “epksistemos.lt” internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų internetinėje parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

 

6. Pardavėjo teisės

6.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis matomas peržiūrint prekių krepšelį.

6.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis internetine parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

6.3. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešę Pirkėjui.

6.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 5 darbo dienas.

 

7. Pardavėjo įsipareigojimai

7.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės “epksistemos.lt”teikiamomis paslaugomis.

7.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, t.y. Pirkėjo nurodytus asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių 3 skyriuje ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

7.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu.

7.4. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

7.5. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 4.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas, skaičiuojamų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.

 

8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

8.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos litais su PVM.

8.2. Pirkėjas atsiskaito už Prekes - naudodamasis elektronine bankininkyste, apmokėdamas iš anksto bankiniu pavedimu.

8.3. Atsiskaitydamas naudojantis elektronine bankininkyste ir apmokant iš anksto bankiniu pavedimu, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti visą užsakymo kainą per 3 dienas nuo užsakymo pateikimo. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

 

9. Prekių pristatymas

9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pateikimo būdą, t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga per kurjerį ar Pardavėjo prekių atsiėmimo punkte.

9.2. Prekių pristatymas Pirkėjui:

9.2.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

9.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats nurodytu adresu. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

9.4. Prekių atsiėmimas Pardavėjo prekių atsiėmimo punktuose:

9.4.1. Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai viename iš Pardavėjo prekių atsiėmimo punktų, esančių adresu Dūkštų g. 10-60, Vilnius. Darbo dienomis nuo 9 val iki 18 val.

9.5. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

9.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

 

10. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas

10.1. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

 

11. Prekių grąžinimas ir keitimas

11.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

11.2. Norėdamas grąžinti prekę(es) 11.1 Taisyklių punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo dokumentą ir atsiųsti elektroniniu paštu ir pateikti grąžinama prekę.

11.3. 11.1. Taisyklių punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 darbo dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją 4.2 Taisyklių punkte numatyta tvarka.

11.4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

11.4.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

11.4.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

11.4.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

11.4.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

11.4.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą 11.2. Taisyklių punkte nurodytą grąžinimo dokumentą.

11.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

11.6. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Dūkštų g. 10-60, Vilnius, darbo dienomis nuo 9 val iki 18 val., arba atsiųsti naudojantis kurjerių paslaugomis. Kai grąžinama prekė kokybiška ir atitinka nurodytus išmatavimus, tačiau grąžinama dėl Pirkėjo, prekės grąžinimo Pardavėjui siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Priešingu atveju moka Pardavėjas. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas.

11.7. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.

11.8. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

 

12. Apsikeitimas informacija

12.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Taisyklių 3.2. punkte numatyta tvarka Pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu.

12.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės parduotuvės skyriuje “Kontaktai” nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

 

13. Baigiamosios nuostatos

13.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.

13.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

13.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.